Wednesday, July 17, 2013

Memories.

Posted by irnasofia at 2:17 PM
Assalamualaikum.

Masih disini.
Allahu, jika di luahkan rasa hati. Tak ada ayat yg mampu di bina, tak ada cerita yang boleh dikarang. Tiada perkataan yang sesuai untuk menzahirkan rasa dalam hati ni.

Jun 2011 - Julai 2013. 2 tahun yang cukup lama. Yang cukup lama untuk aku belajar pelbagai perkara tapi masa yang masih pendek untuk aku mengenali mereka semua.

Orientasi, Kelas, Assignment, Grouping, Black out maktab sebulan, Stay umah teah, Operations, Tukar lampu bilik, Karaoke dalam bilik, usrah, balai islam, tidur lewat semata - mata assignment SS, menggila kat pantai, makan ICT, NR, Selera Melaka, roti canai Restoran Gong Badak, Giant KT & Gong badak, Mydin Mall, berborak sampai pagi dengan roomate, balik kampung ramai - ramai, dengar lagu raya dalam kelas, nyanyi ramai - ramai sekelas, bincang macam mana nak cancelkan kelas petang, lari kelas ummi,  main game berjemaah, lepak dalam bilik seharian, berbuka ramai - ramai, kira setiap detik untuk rehat dan balik, BIG, bola tampar utk gerko, main tennis, jogging kat telltrac, buat bising dalam language lab..semuanya.

I wish i don't have to face this..how i wish.

They'll be happy. seperti biasanya. :)


0 comments:

 

rain drops. Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review