Friday, September 25, 2009

20092009 dan Raya

Posted by irnasofia at 10:38 AM
salam~
selamat hari raya ke-?
salam lebaran,huhu..

masih dalam keadaan penat.penat penat penat
penat+letih=petih
skarang di famili semua tengah menuju ke terengganu.nk hntar menantu.
irna?
dok umah layan internet n tengok tv.
bkan mak tak kasi pergi, tapi irna yang malas nak pergi.
jauh jauh jauh~
alasan?
nak baca buku..[in bracket]
eem,
btw,
irna dah dapat anak sedara~
huhuhu..masyuk2
dilahirkan pada hari raya first..
and DOB dia chantek..
20.09.2009.
nice kan?
pic blum di uploadkan lagi.malas~
semalam, pi kbmall..]
ramai tol orang.
masa irna n sis tgh mkn kat mcd sambil mnunggu abng irna, ada 2 org pon*** duk sebelah.rimas!
macam laki2..rpanya2
[back to kelantan dialect]
doh la dok kecek pasal jate!
'u tau tak [A bkn nama sbnar] ari tu, tido atas i..nasib baek dia hensem~'
huhuhu..apa nak jadi la~~
wee..
irna dah bli bku baru..
[ accidentally engaged ]
belum baca lagih..
nak simpan dlu..

duit raya?
biasa2 saja~
hehehe
sapa nak duit raya, jemput datang umah~
pintu pagar sentiasa BERKUNCI

takpe la~
stakat ni dlu
nak pi simpan blik..
nak simpan balik buku2 yang dah disimpan dalam kotak sempena raya..
dah nak abes cuti..
huhuhu
tak nak!

2 comments:

Faten Hanani said...

woow..
coolio abes dob dio..
20092009..
congrats mok na!!

irna said...

mok na plop..
mak lang laa~~

 

rain drops. Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review