Thursday, March 11, 2010

Tak Perlu.

Posted by irnasofia at 10:19 PM
bkn benda yang baik bila semua benda jadi besar, benda yang xperlu difikir,ditafsir dan dinilai. bkn salah saya jika saya berpihak kepada sesiapa, sebab saya tahu siapa yang betul dan siapa yang salah, jangan biar saya begini, sebab saya juga punya dan ada apa yang awak ada, dan saya punya sebab jika saya buat apa yang saya buat. bkan saya yang berubah, tapi saya hanya ikut dan pilih apa yang saya rasa benar. kalau benda itu menjadi masalah, yang memang sepatutnya tidak menjadi masalah kerana memang sebenarnya kita bermasalah.saya tak kata saya betul, sebab saya mungkin akan bertindak sama dengan awak buat, tapi saya tak akan besarkan benda ni, sebab apa yang terjadi pada awak boleh diubah. kalau saya dalam situasi awak, mungkin hanya bibir saya berkata-kata dengan lantang tapi bukan benda ini dibesarkan.saya tak kata awak salah .saya ingat saya boleh paham awak dan awak boleh paham saya..rupa2nya~

keyboard off

nb1:kalau tak puas aty, kita face to face.amacam?

0 comments:

 

rain drops. Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review